Dag 24 : Shanghai

26 april 2014 - Shanghai, China

Goedemorgen..

Vanochtend weer heerlijk genoten van ons ontbijtje... I love it... Ik heb gelukkig de hele nacht goed geslapen en gaat weer goed gelukkig... We gaan vandaag weer naar de ondergrondse winkelcentrum om de laatste kadotjes te kopen voor iedereen..We gaan dit keer met de metro want we weten waar we er uit moeten bij de halte historische museum hahah. Alleen nu nog maar is kijken of dat alles in de koffers passen want we hebben uitgerekend dat we hier in china in totaal 25 paar schoenen hebben gekocht.. hahha en dat moet verdeeld worden over 3 koffers dus dat wordt nog een hele opgave.. plus alle andere dingen die we nog hebben gekocht.Pa is onze pakezel hahah die loopt haast krom van al die tasjes.. we gaan weer met de metro terug naar het hotel en daar gooien we even al onze tasjes af.. Om even te gaan lunchen op de Bund.. We gaan wat eten bij Bread en Talk en ik neem een heerlijke verse smoothie van granaatappel... want die mis ik behoorlijk ze hebben alle soorten fruit alleen granaatappel is nergens te vinden.. helaas dan doe ik het maar met ananas... We zijn Nog even de Bund over gelopen en toen besloten we om naar het hotel te gaan alleen toen begon het te gieten niet normaal dus wij gaan rennen naar het hotel maar helaas we waren al verzopen.. pa had een wit overhemd aan en die scheen heel sexy door wahahha.. We hebben ons even opgefrist en droge kleding aangetrokken en toen met onze paraplu naar de italiaan gelopen.. En daar hebben we echt weer heerlijk gegeten.. we hadden dit keer allemaal pasta..mmmm .. Er was alleen een nadeel er zat een chinees naast ons te smekken ongelooflijk hard maar dat mag natuurlijk in china en die liet me maar een boer zeg keihard door dat hele restaurant heen.. voor hun begrippen is dat dat het heel erg smaakt maar wij vinden dat gewoon asociaal dus ik had meteen gegeten en gedronken.. Het was gelukkig alweer droog geworden en zijn Nog even de stad doorgelopen want dat is zo mooi met al die lichtjes.. Pa heeft nog even geshopt bij de polo winkel en weer even 5 man personeel gek. staan te maken iedereen denkt nu echt die hollanders zijn maf en dat allemaal door mijn vader..toen zijn we terug gelopen naar het hotel want morgen is helaas onze laatse dag alweer en dan zit het er weer op... muziekje aan en alles op de grond in de hotelkamer 3 koffers 3 handbagage .. weegschaal en heeeeel veeel spullen maar het is gelukt gelukkig nu nog hopen dat we de douane doorkomen met al onze spullen.. wij gaan lekker slapen..

Greetz Fam.stevens

1. Cecilia de graaf:
    27 april 2014
    Fijn dat je weer bent opgeknapt.....nog even genieten van de laatste momentjes.