Dag 21 : Shanghai

23 april 2014 - Shanghai, China

Goedemorgen..

Heb weer heerlijk geslapen.. En we gaan zo lekker ontbijten.. Daar kan ik echt wel aan wennen elke ochtend.. Daarna gaan we een beetje de stad verkennen het is 10 uur in de ochtend en de zon schijnt al lekker.. we lopen in alle zijstraatjes van shanghai en al die straatjes komen weer uit op de Beroemde Bund.. Het is vandaag heerlijk weer hier en we lopen lekker door de straten van Shanghai..De tijd vliegt en het is ook al ineens half 3 dus we gaan ff snel een hamburger eten bij Mac Donald.. We lopen weer trg naar het hotel en het is rond 5 uur.. We zijn kapot vanaf vanochtend 10 uur zijn we al aan de wandel in het zonnetje.. dus pa gaat ff k.o op de bank en ik ga lekker even een boek lezen op bed.. alleen nu heb ik helemaal geen zin meer om op te staan ahahha.. We hebben vanmiddag een pizzeria gezien hier niet ver vandaan en daar gaan we zo lekker ff eten.. Als we aankomen bij de pizzeria zit er niemand maar we besluiten toch om naar binnen te gaan want het ziet er super netjes en schoon uit.. Ee pluspunt ze spreken Engels dus dat is dan al een ding .. Alles wat ze maken is vers en het is een open keuken dus dat kan niet slecht zijn pa en ma gaan voor een pasta en ik voor een heerlijke spinazie salade ff wat gezond weer.. we Bestellen ook nog uienringen en mozarellasticks.. Als alles op tafel komt is het weer bizar die salade is haast voor 4 personen niet normaal maar hij is wel erg lekker.. Maar ook weer vers... Ondanks dat we weer veel ste veel hadden besteld.. ligt er nog maar 1 mozarellastick en 2 uienringen me hebben letterlijk gevreten.. maar van de hele dag lopen hadden we wel honger gekregen alleen nu kunnen we haast rollend naar huis.. Dan heeft niet alleen onze koffers overgewicht maar wij ook.. Vanaf het restaurant lopen we naar de boulevard half china loopt hier ook.. En ik snap waarom.. De boulevard en het uitzicht is waanzinnig al die hoge gebouwen en al die lichtjes het is echt super.. Langzaam lopen we terug naar het hotel.. Nog even starbuck halen ahhaha en dan met onze koffie gezellig terug lopen.. Als we aankomen in het hotel is het al half 11 dus we hebben zeker een lange dag achter de rug.. We gaan Nog ff skypen met NL met angela& Stefan en Milan want ze zijn vandaag in ondertrouw gegaan dus een spannende dag voor hun waar we helaas niet bij waren.. Maar we hebben zeker aan ze gedacht...