Dag 22 : Shanghai

23 april 2014 - Shanghai, China

Goedemorgen..

Vanochtend weer wat vroeger ons bed uit.. Want Rachel komt ons om 10 uur ophalen en dan gaan we naar Bob ze bedrijf toe dus ik Ben benieuwd.. Ze staat exact om 10 uur klaar beneden in ons hotel en we gaan naar All marine met de metro.Dus we lopen naae de Bund en daar pakken we de metro.. we moeten een keer overstappen van lijn 2 naar lijn 7.. En dan gaan we eruit om te lunchen want het is 12 uur.. En verassing waar gaan we eten .. weer bij die geile Mac donald hahah.. Kan voor de komende 10 jaar geen mac donald meer zien.. Daar pakken we de taxi naar het bedrijf.. het ligt echt in de middle of nowhere .. En we stappen ergens uit wat voor ons een soort van slooppand zou wezen daar zit zijn bedrijf in gevestigd en dat is behoorlijk wat in china als je een kantoor heb.. We krijgen een rondleiding en gaan dan in het kantoortje zitten waar een lamp de hele tijd irritant aan het zoemen is... het ergert me verschikkelijk.. Maar ik denk we zijn zo weer weg hier want we valt niks meer te zien.. Maar helaas pindakaas het duurt wel een tijdje.. Ik en ma gaan ff wie ben ik spelen met post-it op onze voorhoofd want we. vervelen ons enorm..Dan nog even skypen met Angela want die heeft ook heel veel te doen vandaag hahaha.. En dan om 6 uur komt Bob eindelijk binnen met het verlossende woord.. Lets Go.. Jeahhh eindelijk zitten we in de auto en rijden we weer met slakkentempo weg..maar dan stopt Bob weer we moeten Nog ff op de foto met ze alle bij zijn bedrijf.. Dus hup weer met ze alle de auto uit weer naar binnen strike a pose 1.2.3.4. en met gierende banden wegwezen hier.. We gaan Nog even naar de oudste stad van China en dat is 1000 jaar oud.. Daar lopen we nog wat rond maar onze maag rommelt behoorlijk na het heerlijke eten van gisteren hoop ik dat we nu ergens heerlijk gaan eten... Het is al half 8 als we naar de auto lopen en daar krijgen we te horen dat we bij Rachel thuis eten.. Er is voor ons gekookt dus ben benieuwd wat het is.m We zijn gezellig met ze 7 en en eten speciale Noodles wat zelf.met de hand is gemaakt.. Wat groente en lekker veel fruit... Mmm love fruit.. Hoop dat we alleen zo niet weer helemaal met die metro terug moeten want in de avond koelt het hier behoorlijk af..Maar gelukkig niet Bob brengt ons lekker naar het hotel.. Dan even snel omkleden en dan samen met Leo het nachtleven in china opzoeken.. Eerst nog even een lekker ijsje bij Haagendasz en dan gezellig drankje doen in een bar.. Een bloody mary... Ik dacht dan Nederlanders raat danste maar de chinezen winnen het 100 % zeker hahah.. het is half 3 als ik weer terug ben bij het hotel ..me ouders liggen al k.o en ik ga ook.maar weer eens ..

slaap lekker
Greetz fam.stevens