Dag 23 : Shanghai

26 april 2014 - Shanghai, China

Goedemorgen..

Het is vandaag weer mooi weer dus we zijn lekker optijd wezen ontbijten want we gaan met de sightseeing bus shanghai een beetje verkennen.. We lopen naar de Bund en daar gaan we met de bus.. we zitten in lijn 1 dat is de rode bus.. en je hebt 3 lijnen ook Nog geel en groen dus we hebben wat te doen vandaag.. Je kan overal uitstappen en weer instappen bij bepaalde punten. we stappen uit bij het punt Old China.. en we komen uit bij een heel oud dorp super mooi met echt zoals lu zegt kung fu daken.. Het is een super leuk dorp ik ben alleen niet lekker al de hele dag we stappen weee terug op de bus met het doel dat ik uitstap bij de Bund en terug gaat naar het hotel en pa en ma pakken de bus verder en die gaan nog een lekker dagje hoppen.. alleen we komen erachter dat we in de verkeerde bus zitten en we komen niet echt bij de Bund in de buurt.. Ik lig al een uit k.o. in de bus hahah en wil zo.graag naar me bedje.. Alleen vanaf hier moeten we eerst nog 500 m naar de Bund lopen en dan nog naar ons hotel.. we lopen met ze alle en helaas dan slaat het noodlot toe ik wordt steeds zieker warm en koud en weer warm en koud en besluit dan maar even te gaan zitten op een trap.. Maar pa zegt dat we dan toch beetje moeten lopen alleen lukt dat me echt niet dus ik zeg nee we moeten met een taxi alleen omdat het hotel de dichtbij zit wil niemand je brengen. Dan gaat bij mij het lichtje uit.. ik word wakker bij een chinees in ze busje samen met me moeder.. waar pa is weet ik niet.. Maar we staan godzijdank voor het hotel.. een lieve man had ons persoonlijk weggebracht en me pa was al naar het hotel gelopen.. We strompelen het hotel naar binnen en Gelukkig is pa daar al om me in bed te leggen.. Ik heb de hele middag geslapen en pa en ma zijn even wezen eten.. Ik ga nu proberen om de nacht een beetje goed te slapen.. Helaas daar ging onze dagje hoppen op de bus..

slaap lekker
Greetz fam.stevens

1. Cecilia de graaf:
    26 april 2014
    Wat vervelend dat je ziek bent...hopelijk knap je gauw weer op.xx