Dag 10 : Kaifeng

11 april 2014 - Kaifeng, China

Goedemorgen..
De eerste dag in Kaifeng.. Hanjin heeft gezellig bij mij om de kamer geslapen alleen na een dag zoals gisteren wou ik even heerlijk uitslapen maar helaas..haar wekker ging om 10 voor 6 douchen en gezellig de haar föhnen dus zerina was vroeg uit de veren..ben gelukkig wel nog even in slaap gevallen en mijn wekker ging kwart voor 8.. Dus eruit douchen en aankleden.. Maar toen om kwart over 8 ging ze nog een keer douchen en haar föhnen mmmm... dus iets later ontbijten om 9 uur maar ik vind het prima.. het regende helaas dus denk/ hoopte dat we niet naar het park gingen..na het ontbijt wat trouwens erg goed was..zijn we naar een aandere stad gegaan met de bus samen met me ouders hanjin en haar vriendin..het was leuk omdat we niet zo snel met de bus zouden gaan maar met de taxi..toch weer een andere kant gezien van China.. het regende niet normaal en ze had paraplu voor ons gekocht ...dus hup met de paraplu de stad doorlopen..we zijn wezen lunchen bij een lokaal restaurant..het was echt chinees eten haha niet echt mijn ding maar helaas volgende keer beter..na de lunch regent het nog harder en het liefste wil ik naar het hotel en in een lekker warm bad gaan liggen..maar helaas hanjin neemt ons mee naar een speciaal meer..ik dacht water genoeg om ons heen toch maar goed ben me gezicht op me knieen lopen naar dat meer..en wat zag ik water dus ik zei mmmm...nice ..i want my room !! dus heerlijk met de taxi naar het hotel...helaas kan ik niet lekker in bad want hanjin gaat ook mee naar het hotel..onder de lunch verteld ze me slecht nieuws ze heeft iets geregeld voor morgen dus om 6 uur klaar staan en 3 a 4 uur in een bus zitten .daar maak je mij nou niet Gelukkig mee maar goed nee zeggen is ook zo lullig...we hangen wat rond in het hotel want om 6 uur neemt ze ons weer mee uit eten.. we gaan eten bij een luxe restaurant .ze besteld een menu voor 4 personen dus surprise!! wat krijgen we nu weer..maar het was heerlijk..mais soep..patatjes..spaghetti bolognese..sla..biefstuk..kipfilet en kipkluifjes...ik ben helemaal happy beetje normaal voedsel..na het eten neemt ze ons mee naar een Show in een theater... het theater alleen is al waanzinnig maar de show was echt super zoiets had ik nog nooit in Nederland gezien..het is om half 10 afgelopen en we zijn terug naar het hotel gelopen want morgen vroeg op.. hanjin blijft weer gezellig slapen op een voorwaarde voor 5 uur geen wekker hihi..het is nu bijna half 12. dus wij gaan lekker slapen..

Bedankt voor het lezen
Greetz Fam.stevens

1. Cecilia de graaf:
    12 april 2014
    Veel plezier vandaag....kijk nu al uit naar je verhalen. Zo te horen wel vermoeiend maar je ziet nog eens wat haha.