Dag 12 : Kaifeng

14 april 2014

goedemorgen...

wekker stond vandaag om 8 uur dus dat was redelijk...heerlijk wezen ontbijten en toen kwam Bob ons ophalen om naar het park te gaan..Hanjin was al in het park dus we zouden haar daar ontmoeten..het is heerlijk weer vandaag gelukkig..en we gaan lekker lui met de taxi naar het park toe..Hanjin had alvast entreekaarten gekocht en allemaal drinken ...chippies en lekkere dingen..zoals hun zeggen westers eten..het is een mooi park met allemaal shows..de meeste shows slaan echt helemaal nergens op..zo kinderlijk maar de chinezen vinden dat leuk..hahah.. wat wel gaaf was..was het hanengevechten we hebben nog gewed maar helaas onze haan heeft niet gewonnen.. we hebben heerlijk de hele dag in het park rond gelopen en rond 5 uur gingen we weg..want hanjin gaat vanavond met de trein terug naar Shanghai. en bob gaat met ons mee morgen met de trein naar Guangzhou voor de beurs..we ontmoeten Hanjin weer in Shanghai waar we de laatste week zijn.. Bob pikt ons om 7 uur weer op in het hotel om te gaan eten..dus ik ga nog even lekker met Nederland skypen.. om half 8 is bob er en hij neemt ons mee naar een restaurant waar je alleen noodles kan eten..Aangezien ik geen vlees of vis eet wordt dit moeilijk voor mij hier dus we gaan naar een ander restaurant waar we eergisteren hebben gegeten met Hanjin... En ik bestel een heerlijke Pizza zo trek in weer even normaal eten.. Rond half 11 komen we weer aan in het hotel en dan even koffer inpakken want morgen met de Hogesnelheidstrein naar Guangzhou...
Ben super Benieuwd hoe de trein in..