Dag 13 : Kaifeng - Guangzhou

15 april 2014 - Foshan, China

Goedemorgen..

Vandaag vroeg opgegaan want we gaan vandaag met de hoge snelheidstrein naar Guangzhou..Eerst nog even ontbijten in het. hotel en dan komt Bob ons ophalen om half 9..Bob heeft 2 auto's geregeld want met 1 auto gaan we het echt niet redden met de koffers + dat Bob nu ook meegaat met een koffer.
Ik .ma en Bob gaan in 1 auto en me vader gaat in een andere auto hahha dus die zit weer in ze eentje met een chinees..Maar Bob zal ons de vrouwen nooit alleen laten want hij moet ons beschermen en me pa moet maar voor zichzelf zorgen hihi..we rijden achter elkaar naar hzijntreinstation maar ik weet niet wat me vader ze chauffeur heeft volgens mij is die dronken die scheurt door al dat verkeer heen..we komen naast elkaar te staan en me vaders gezicht staat op onweer haha.als we aankomen en we stappen uit is het eerste wat me vader zegt dat is een mafkees..hahah maar goed we zijn er en iedereen leeft nog.we gaan naar binnen en Bob gaat alvast onze treinkaartjes ophalen want dat is allemaal al geboekt via internet..maar natuurlijk er is weer iets niet goed..Bob heeft de treinkaartjes gekocht met de oude paspoortnummers..dus na een uur discussiëren moeten we toch 2 nieuwe kaartjes kopen dag € 125 .. maar ach ja de trein gaat over 15 minuten weg dus we moeten nog opschieten..maar dan komt Bob weer met leuk nieuws deze trein zat volgeboekt dus Ik en Bob gaan met deze trein en me ouders gaan met de volgende trein en die gaat over 20 minuten gezellig....maar niet heus. dus pa en ma een dikke kus en ik ga met Bob mee..aangekomen in de trein zitten we ook niet naast elkaar ik zit Gelukkig naast een jong chinees meisje dus dat valt mee.Bob had gezegd we zitten ongeveer 5 uurtjes in de trein ..maar Bob kennende werd dit natuurlijk 6 uurtjes.. Ik heb geen Geld geen eten niks bij me want dat zit allemaal bij me ouders.. het eten is vies in de trein dus ik neem wel een doos pringels en probeer wat te slapen..pfff om 5 uur zijn we eindelijk aangekomen en nu wachten op me ouders die komen pas om 6 uur aan zegt Bob hoe dat kan vraag ik me af want ze zijn 20 min na ons vertrokken maar goed ik kan geen chinees lezen dus vertrouw erop.we gaan even wat eten bij kfc en dan naar het station van me ouders..gelukkig komen ze aan en nu kunnen we eindelijk naar het appartement we lopen het station uit en Bob zegt dat we beter met de bus kunnen gaan ik dacht hellll noo.. maar goed we staan buiten voor de bus te wachten zegt Bob we kunnen toch beter met een taxi gaan. Ik denk he he hij snapt hem.. dus hup in 2 taxi naar het appartement de taxichauffeur konden het niet echt makelijk vinden en we stoppen bij een mega hotel me ma zegt dit lijkt wel soesdijk wahahah.. De man van het appartement komt hierheen voor de sleutel en we moeten nog een behoorlijk stuk een hol op en een hol af lopen met de koffers..ik ben verrot..we komen aan bij een mega hoog gebouw en daarin zit ons appartement op de 15 de verdieping.. het is een onderdeel van het hotel dus het is super en we kunnen gewoon wandelen in de tuin van het hotel zo groot is het.. we gaan Nog even wat boodschappen beneden halen en dat is ideaal je zegt je appartement nummer en ze bezorgen het gratis voor je dus we hoevel niet te sjouwen de hol op... we gaan even naar de fruitbar vers fruit halen dit wordt ook allemaal gratis schoongemaakt voor ons..Heerlijk dus.. we gaan lekker naar boven en allemaal slapen want morgen gaat Bob en me vader vroeg weg want ze moeten naar de beurs en ik en Ma slapen lekker even uit..

Bedankt weer voor het lezen .
Greetz Fam . stevens