Dag 14 : Guangzhou

16 april 2014 - Foshan, China

Goedemorgen..

Vanochtend heerlijk uitgeslapen tot half 10.. Pa en Bob zijn al vroeg weggegaan naar de beurs en ik en ma zijn nog lekker even blijven liggen.. Lekker onbeten in ons appartement.. hagelslag.. pindakaas.. eitje gekookt vers fruit... mmmmmm heerlijk.. onder ontbijtje gtst zitten kijken op de ipad want we moeten natuurlijk wel een beetje bij blijven hahaha... daarna omgekleed en naar de stad gegaan..met het shuttelbusje van het hotel je stapt in betaald 1 RMB pp dat is 12 cent en dan worden we naar het centrum gebracht en duurt maar 10 minuten.. even heerlijk rondgelopen boodschappen gehaald en toen weer terug gegaan.rond 5 uur thuis gekomen even gedweild wasje gedraaid net alsof we thuis zijn hahah. rond half 8 kwamen de mannen weer terug en die hadden honger..we waren uitgenodigd voor een etentje met onze chinese Leo .. een leverancier van me pa dus hop met ze alle busje in en naar het centrum.. restaurant gevonden en daar echt heerlijk gegeten zat propvol..meteen aan me vader gevraagd wie neem je morgen mee van de beurs hahaha weer gratis eten... nog even over business gepraat... kan een baan krijgen bij Leo in shanghai maar helaas net wat te ver voor mij..Worden paps en mams niet gelukkig van.. nog even over de markt gelopen en toen met ze alle weer terug gegaan met het busje.. Bakkie koffie en naar bed...

weltrusten xx
bedankt weer voor het lezen.