Dag 15 : Guangzhou

18 april 2014 - Foshan, China

Goedemorgen ..

Vannacht een klote nacht gehad..tot 5 uur wakker gelegen het was vreselijk..dus tot 12 op bed gelegen dat is dan wel weer lekker.. lekker weer ontbeten met mams en gtst gekeken dus we zijn weer op de hoogte.. daarna lekker gedoucht en hop weer met het busje naar het centrum toe..Mam en ik hebben een beetje geshopt maar Nog niet heel veel hahaha we hebben lekker rondgelopen in de stad en een beetje de achteraf straatjes gepakt... is ook leuk om te zien... toen lekker terug naar het appartement want de mannen komen zo weer thuis ..nog even heerlijk gerelaxt in het appartement en wachten op de mannen die waren er rond half 8..taxi gepakt en naar het centrum weer terug gegaan om te eten in een lekker restaurant..het eten was heerlijk en het eten met stokjes gaat ons goed af... thuis gaan we ook maar vaker met stokjes eten.. weer met de taxi terug naar het appartement..nog even een bakkie koffie en dan lekker naar bed en hopen dat ik wat beter slaap..

Bedankt weer voor het lezen

Greetz Fam . stevens

1. Diana d P:
    23 april 2014
    Ha buurtjes, leuk om zo alle verhalen te lezen. Wil graag leren om met stokjes te eten...dus als je een keertje tijd over hebt.