Dag 16 : Guangzhou

18 april 2014 - Foshan, China

Goedemorgen...

Deze nacht was gelukkig wat beter maar wel lekker uitgeslapen tot 12 uur.. Schandalig maar goed volgende week in shanghai lopen we weer genoeg..
Vandaag Shopdag pa heeft geld achtergelaten op het nachtkastje hahaha..Dus de vrouwen kunnen gaan shoppen.. en moet zeggen is ons aardig gelukt..ik had Nog geen handbagage op de heenweg en heb nu een koffertje gekocht voor alles wat ik heb geshopt.. maar wel leuke dingen geshopt.. we zijn wezen lunchen bij KFC ff trek in een zout patatje en dat hadden ze godzijdank.. daarna lekker softijsje..Mama nam er ook een met gemengd fruit dat wees ze aan op een plaatje soort van sundae ijsje..maar...... ahhahaha na een hap kwam ze erachter dat het geen gemengd fruit was maar witte bonen in tomatensaus en bruine bonen heerlijk hoor op je softijsje hahaha.. ons shuttlebusje is al 3 x voorbij gekomen hahaha.. maar we zijn haast uitgeshopt.. we hebben toch maar eindelijk het busje gepakt want de mannen komen zo weer thuis ..en moet nog even me geshopte waar in de koffer doen wahahha.. lekker met mama op het balkon gezeten met muziekje aan en toen de mannen thuis kwamen met de taxi weer naar het centrum geweest om te eten.. weer naar het restaurant van eergisteren met leo.. was namelijk erg lekker..we zijn Nog even de markt overgelopen want dat staat hier pas vanaf 7 uur.. dat is super gezellig ..met de taxi terug naar ons appartement..nog even geskypd met nederland... gelukkig.. en weer naar bedje toe...