Dag 17 : Guangzhou

19 april 2014 - Foshan, China

Goedemiddag..
weer heerlijk uitgeslapen tot half 12.. het was de bedoeling om vandaag naar de spa te gaan maar die is nogal rare tijden open van 8-10 en van 4-6 dus de plannen zijn gewijzigd..Na ons standaard ritueel van ontbijten en gtst kijken.. Gaan we lekker het tuin in van het hotel en daar kunnen we ons wel een paar uurtje vermaken.. flesje drinken mee chipje en nootje.. wij vermaken ons wel..De mannen zijn weer op de beurs voor de laatste dag en die hebben een zware laatste dag want het is 34 graden vandaag.. wij genieten lekker in het park. Daarna nog even wat boodschappen doen voor morgen.want morgen gaan we naar een krokodillenpark met meer als 100.000 krokodillen het grootste park van de wereld.. we gaan terug naar het appartement omdat de mannen zo terug komen.. maar weer zijn de plannen gewijzigd wij gaan met het shuttlebusje naar het centrum en de mannen komen daarheen want die zijn kapot dus zo snel mogelijk eten en dan willen ze denk ik naar bed.. we zijn er ongeveer over een halfuurtje.. zeiden ze maar dat werd 1.5 uur dus we hebben behoorlijk lang staan wachten..ik en me ma wouden al 4 dagen pizza eten en die hadden we ook gezien in het centrum papa's pizza maar aangezien bob niet van westers voedsel houdt.. zaten we mooi elke keer weer lokaal voedsel te eten .maar Nu hadden we toch echt onze zinnen gezet op pizza..dus bob ingelicht kwamen we eindelijk aan bij papa pizza rond half 8 zijn serieus de pizza op helemaal uitverkocht stonden we daar..Dus helaas weer die pizza door onze neus geboord..en weer naar het restaurant waar we eergisteren gegeten hebben daar hadden ze tenminste groente.. Na heerlijk gegeten te hebben pakken we de taxi terug naar het appartement.. daar hebben pa en ik Nog even de discussie over mijn verjaardagskado hahaha.. ik ben aan het raden wat het is maar pa is niet echt eerlijk over de vragen die ik stel.. rond 12 uur lekker met ze alle naar bed want om 9 uur gaan we weg naar het krokodillenpark.dus half 9 gezellig met ze alle ontbijten..

slaap lekker
Greetz fam.stevens

1. Cecilia de graaf:
    20 april 2014
    Veel plezier morgen bij de krokodillen .gr. ciel en daan.
  2. Diana d P:
    23 april 2014
    Dat jullie gtst kijken...geniaal!