Dag 4 Bejing

6 april 2014

Goedemorgen allemaal... het is 9 uur en we gaan weer even heerlijk ontbijten..we hebben allemaal nog niet echt goed geslapen maar wel weer 1.5 uur langer dus we gaan er aan wennen.de planning van vandaag is ..we gaan naar the tempel of heaven en speciaal park wat vlak bij ons hotel ligt..na 15 minuten lopen komen we al aan , het is zoals gewoonlijk ontzettend druk in het park allemaal zwarte koppies zie je..hahaha het parkbis byzonder het worden allemaal sporten beoefent gewoon in het park..mensen dansen..gewoon in het wilde weg mensen zijn aan het stijldansen..tenissen ..turnen..schaken.. badminton..jong en oud alles door elkaar..je hoort om je heen allemaal verschillende soorten muziek en zo blijven deze mensen dus jong.. na een behoorlijk dagje lopen gaan we Nog even naar de pearl market alleen kijken zeggen we tegen elkaar zoals ze over de hollanders zeggen..kijken kijken niet kopen..maar helaas deze hollanders lukt dat weer niet. we hebben weer geshopt hahah na het shoppen Nog even bij komen met meneer Starbucks en dan avondeten wat wordt het vanavond...we vinden een leuk tentje onder de pearlmarket waar we met ze 3tjes een tafeltje krijgen en uit een grote pan kunnen eten super gezellig..maar dan...de kaart geen woord engels...mmm dat wordt lastig we krijgen een soort Engelse kaart alleen ze snappen er geen reet van..dus lekker makkelijk we wijzen gewoon wat dingen aan op de kaart en als ze iets vraagt zeggen we gewoon ja..wel lekker makkelijk natuurlijk..maar dan wordt het eten gebracht en we hebben genoeg voor een heel weeshuis hahahah het paste haast niet op tafel...echt die gierige hollanders weer zullen ze gedacht hebben..De rekening viel behoorlijk tegen.. weer € 25 met ze alle hahahah zo kunnen we vaker alles bestellen. .Bij aankomst in het hotel even weer met Nederland geskypd...in bad een filmpje liggen kijken en hup naar bed morgen staat de wekker om half 7 want we gaan morgen naar de chinese muur..ben benieuwd... slaap lekker..

Bedankt weer voor het lezen..