Dag 5 Bejing

6 april 2014 - Beijing, China

Vanochtend heel vroeg uit de veren , een belangrijke dag voor ons..We gaan naar de Chinese Muur en ik heb er super veel zin in..
om half 8 werden we al opgehaald met het busje dus om 7 uur nog gauw even ontbijten..en dan de bus in..we gaan als eerst langs bij een fabriek waar ze van dat speciale steen maken..was niet echt heel interessant dus we stonden weer gauw buiten hahah..Daarna gingen we naar de chinese muur bij aankomst maakt de muur al ontzettend veel indruk het is echt bizar groot..na een paar foto's bakkie koffie en ijsje besluiten we om naar boven te lopen het is bizar stijl dus je benen beginnen na een paar trede al te trillen alle trede zijn okk ongelijk en schots en scheef dat maakt het ook zo vermoeiend..maar ik heb het gered naar boven.
.het uitzicht is echt geweldig en je krijgt er een kick van dat je het hebt gedaan..ik heb op een deel van de chinese muur gestaan..
En dan weer naar beneden dat is Nog zwaarder maar we moeten wel.
als we beneden zijn aangekomen nemen we even pauze en dan is het weer tijd om het busje in te gaan ..we zijn toen gaan lunchen en dat was erg lekker we zitten lekker vol en we kunnen weer verder..
Na de lunch gaan we met ze alle genieten van een heerlijke voetmassage en na de muur was dat echt prima op ze plaats..daarna zijn we naar een satijnfabriek geweest was leuk om te zien hoe dat gemaakt werd...daarna zijn we naar een theehuis gegaan en hebben we een proeverij gehad met thee..sommige waren erg lekker en goed voor alles ..
Tot we de prijs hoorde 125 euro voor 4 pakken thee is een beetje te maar sommige mensen trappen er toch in en kopen het toch..daarna zijn we Nog heel even langs het olympische stadion gereden genoemd het vogelnest was indrukwekkend om te zien zo groot en dat is na de olympische nooit meer gebruikt zo zonde..eindelijk kwamen we aan in het hotel om 9 uur even omkleden en wat gaan eten Mac Donalds lekker makkelijk vandaag..om 10 uur eindelijk neergeploft in de kamer het was een lange lange dag..maar heb wel een hoop bijzondere dingen gezien..

Bedankt weer voor het lezen ..
Greetz fam . stevens

1. Cecilia de graaf:
    7 april 2014
    erg leuk de verhalen zo te zien...en de foto's. ik volg het met plezier.