Dag 6 : Bejing

8 april 2014 - Beijing, China

Goedemorgen ..

vanochtend hebben we een beetje uitgeslapen. iedereen was kapot van gisteren de chinese muur.om 10 uur zijn we gaan ontbijten lekker rustig aan en toen zijn we weer met de taxi naar de stad gegaan.we doen hier alles met de taxi want het kost niks elke keer 2 of 3 euro..Nou daar gaan deze hollanders niet voor lopen hahaha af en toe is het ook te ver om te lopen..ik hou de taxi aan daar ben ik goed in haha kort rokje aan ,langs de weg gaan staan met je vinger omhoog en ze stoppen..en dan komen pa en ma aanlopen hihi..ik ga wel gezellig voorin naast ze zitten vinden ze vast wel gezellig..we zijn met de taxi naar de verboden stad gegaan dat was heel mooi en indrukwekkend dat isde stad waar de keizer woonde ..het ligt midden in de stad maar toch in het een stad opzich er woonde 30 000 mensen daar.en niemand kwam buiten te poorten en ook niemand van buiten kwam naar binnen..het was wel druk maar dat is alles hier..daarna zijn we de stad in gegaan Nog even gezellig de markt over gelopen en toen zijn we gaan eten ..we wouden weer wat anders als chinees dus we zijn gaan eten bij Tasty ... Vlees.. Biefstuk en daar hadden we wel trek in..het was het super deluxe restaurant we hebben heerlijk biefstuk en carpaccio gegeten toetjes alles erop en eraan..we kregen een klein shotglaasje met geel spul en dat heb ze wel 300 x bijgevuld dat was zooo lkr en toen de rekening......na al dat eten en de beroemde gele glaasjes ... en dat was € 45 dus goed te doen hahahah..daarna weer met de taxi naar het hotel gegaan en om 9 uur lag ik k.o. ....