Dag 7 : Bejing

9 april 2014 - Beijing, China

Goedemorgen..
we zouden vandaag naar het zomerpaleis gaan maar we werden wakker en er hing helaas heel veel smok, dus we hebben besloten om daar morgen dan heen te gaan want morgen wordt het 30 graden volop zon. vandaag gaan we naar een andere wijk toe waar me moeder een leuke markt heeft gevonden op de kaart.. het heet Salutin..Na weer een heerlijk ontbijt..gaan we weer naar beneden om een taxi aan te houden zoals ons ritueel ik hou een taxi aan en dan komen me ouders aan lopen toch wel heel grappig hihi..hij brengt ons naar de wijk en als we aankomen blijkt het een binnenmarkt te zijn met alleen maar kleding..walhalla dus weer voor mij..hahah..ik kan al goed afdingen en dat heb ik van me vader geleerd en ga het nu alleen doen...ik zie een leuk vest en vraagt wat die kost ze zegt 1280 RMB dat is ongeveer 160 euro ..ik zeg je ben niet goed bij je hoofd..dan komen xe met hun rekenmachine en vragen ze of je je beste prijs wilt intikken ik zeg 150 RMB dat is ongeveer 20 euro..ze lacht me uit en ze zegt you are crazy..ik zeg okee prima dan niet ..maar na 20 x aan je arm trekken en 100 x weglopen hoe leuk je dat vestje ook vind..heb ik hem toch voor 150 RMB..ik ben prof hahah..na aardig wat geshopt te hebben zijn we lekker gaan eten bij Fresh Element ..Allemaal gezonde dingen.. daar hebben we genoten van een heerlijke salade met gegrilde kip en pa mixed seafood..en het was super lekker..we hebben wel vroeg gegeten rond 5 uur al..maar na dit bord hoef ik dalijk echt geen. avondeten meer..we gaan weer lekker met de taxi terug naar het hotel en lekker een avondje niks doen..ik heb lekker step up liggen kijken in bad geweest Nog even beneden in de supermarkt chips gehaald..nog even met nederland geskypd..dus we zijn weer op de hoogte..Nu lekker naar bed en morgen naar het zomerpaleis...

Bedankt weer voor het lezen ..