Dag 8 : Bejing

9 april 2014 - Beijing, China

Goedemorgen..
Toen in vanochtend uit het raam keek was ik helemaal blij de zon scheen volop en geen smok..dus we gaan naar het zomerpaleis.. even lekker ontbijten en dan hup met de taxi naar het zomerpaleis..was trouwens een duur ritje vandaag € 10 hahah de taxi kost €0,30 per km....dat moet bij ons zo goedkoop zijn maar helaas..het zomerpaleis is waar de keizer in de zomer heen trok met al zijn mensen een soort buitenhuis..Nou ik wil dat ook wel het was geweldig..het park is zo mooi niet normaal alle bloesembomen stonden ook in bloei dus we waren er precies in een mooie tijd..we zijn met een bootje naar de overkant gegaan en terug zijn we gaan lopen. het is geweldig..een nadeel hier, ik heb gewoon een bloemenjurk aan. niks byzonders iedereen wil met me op de foto of ik een of ander attractie ben.ben toch echt blij dat ik niet beroemd ben verschikkelijk is dat..na de hele dag rondgelopeb te hebben in het zonnetje gaan we naar de uitgang waar ik helaas niet even rustig kan uitrusten op een bankje want daar komt weer een plukkie voor de foto... gauw weg dus hier..hahah ..met de taxi naar het centrum om wat te eten alleen helaas het is erg druk onderweg dus we zitten meer als een uur in de taxi..zonder airco vol in de zon we zitten weg te smeulen verschikkelijk...alles plakt en kleeft we willen eruit en wel nu hahah.. we hebben lekker bij de Pizzahut gegeten vanavond en het was heerlijk ... weer met de taxi naar het hotel..douche en koffer inpakken want morgen vliegen we naar kaifeng...bestemming nr 2..ben Benieuwd..
slaap lekker...

Bedankt weer voor het lezen .